Шановні діти і батьки!
Весняні канікули скінчились, але карантин триває. Тому продовжуємо працювати на дистанційній формі навчання.
Перейдіть за цим посиланням:
https://sites.google.com/view/nukolenkoolga/главная-страница
Що повинні знати про коронавірус
https://uatv.ua/moz-opublikuvalo-multfilmy-z-rekomendatsiyamy-pro-koronavirus-video/
*
Зазначені в цьому індивідуальному плані пункти і завдання не є остаточними і вичерпними та можуть бути
доповнені і скориговані під час роботи в залежності від непередбачуваних обставин та інших умов.
Індивідуальний план роботи під час карантину(06.04.2020 – 24.04.2020)
№
|
Дата
|
Вид роботи
|
Зміст роботи
|
Примітка
(спосіб комунікації з учнями та батьками)
|
1.
|
06.04
|
Робота з календарними планами.
Організація дистанційного навчання учнів
|
Написання індивідуального плану
на час карантину.
Корекція календарно – тематичного планування до
умов дистанційного навчання.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 10-А та 7-А класів.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Не і ні з
прислівниками.
Українська мова.
10-А кл.
Тема. Визначення роду
невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.
|
Повідомлення учням та батькам розкладу онлайн-уроків, які
транслюватимуться по телебаченню
(Viber)
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
|
2.
|
07.04
|
Організація дистанційного навчання учнів
|
Підготовка тестових завдань з
української мови для перевірки засвоєння
матеріалу учнями.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 7-А, 10-А класів
та розміщення на особистому сайті.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Узагальнювальне
слово в реченні з однорідними членами.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. И та і в кінці прислівників.
Українська
література. 7-А кл.
Тема. Л.Пономаренко «Гер
переможений»
Українська література.
10-А кл.
Тема. Автобіографічні
мотиви у поезії Лесі Українки «Слово, чому ти не твердая криця…»
|
Розміщення у групах Viber посилань для ознайомлення з
новим матеріалом та проходження тестових завдань.
Розміщення домашніх завдань у соціальній мережі Viber.
|
3.
|
08.04
|
Організаційна робота.
Самоосвіта.
|
Підготовка матеріалу до уроків та розміщення його на сторінках блогу.
Перегляд конференції
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 8-Б, 10-А
класів.
Українська мова. 5-Б
кл.
Тема. Узагальнювальне
слово в реченні з однорідними членами.
Українська мова.
8-Б кл.
Тема. Відокремлені
означення.
Українська мова. 10-А
кл.
Тема. Іменники, що мають
лише форму однини або множини.
|
Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео
супроводу пояснення матеріалу.
Онлайн- консультації.
|
4.
|
09.04
|
Організація дистанційного навчання учнів.
Самоосвіта.
-
|
Підбір і розробка завдань для
перевірки засвоєння матеріалу учнями.
Опрацювання фахової літератури.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 7-А, 8-Б, 10-А класів.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Правопис
прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників.
Українська
література. 7-А кл.
Тема. Л.Пономаренко «Гер
переможений»
Українська
література 8-Б кл.
Тема. Написання фанфіків
на основі повісті «Шпага Славка Беркути»
Українська
література 10-А кл.
Тема. Зображення повені
людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»
|
Розміщення завдань для учнів 7, 8, 10 класів у ресурсі Viber.
Індивідуальні консультації.
|
5.
|
10.04
|
Організаційна робота.
Самоосвіта
|
Підбір і розробка завдань для
перевірки засвоєння матеріалу учнями.
Опрацювання фахової літератури.
Перевірка виконаних учнями тестів.
Наповнення
власної сторінки матеріалами.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б та 8-Б класів.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Звертання.
Українська мова.
8-Б кл.
Тема. Відокремлені
прикладки.
Українська
література. 8-Б кл.
Тема. Контрольне
тестування.
|
Розміщення домашніх завдань у соціальній мережі Viber.
Індивідуальні консультації у телефонному режимі.
|
6.
|
13.04
|
Організаційна робота.
Самоосвіта
|
Ознайомлення з електронними освітніми ресурсами.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 10-А та 7-А класів.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Портретний нарис у
публіцистичному стилі.
Українська мова.
10-А кл.
Тема. Складні випадки
відмінювання іменників.
|
Розміщення завдань для учнів у ресурсі Viber.
Фотозвіт учнями виконаних завдань
|
7.
|
14.04
|
Організація
дистанційного навчання учнів
Самоосвіта
|
Ознайомлення з додатками Gооglе та створення фотоальбому спільно з учнями.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 7-А, 10-А класів
та розміщення на особистому сайті.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Поширені і
непоширені звертання.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Написання прислівників.
Українська література.
7-А кл.
Тема. Особливості
художніх засобів новели «Гер переможений»
Українська
література. 10-А кл.
Тема. Драма-феєрія Лесі
Українки «Лісова пісня»
|
Розміщення завдань для учнів 5, 7, 10 класів у ресурсі Viber.
Спільне створення фотоальбому на тему: «Навчання під час
карантину»
|
8.
|
15.04
|
Організація дистанційного навчання учнів
Самоосвіта
|
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 8-Б, 10-А
класів.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Розділові знаки
при звертанні.
Українська мова.
8-Б кл.
Тема. Відокремлені
прикладки.
Українська мова.
10-А кл.
Тема. Контрольне есе.
|
Розміщення завдань для учнів 5, 8, 10 класів у ресурсі Viber.
Онлайн- консультації.
Ел.пошта
|
9.
|
16.04
|
Організація дистанційного навчання учнів
Самоосвіта
|
Ознайомлення з платформою kahoot: «Створення вікторин за допомогою
сервісу kahoot»
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 7-А, 8-Б, 10-А
класів.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Написання
прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день.
Українська
література. 7-А кл.
Тема. Контрольне
тестування.
Українська
література 8-Б кл.
Тема. В.Дрозд «Білий
кінь Шептало»
Українська
література 10-А кл.
Тема. Драма-феєрія Лесі
Українки «Лісова пісня»
|
Розміщення завдань для учнів у ресурсі Viber.
Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
10.
|
17.04
|
Організаційна робота.
Самоосвіта
|
Підбір і розробка завдань для перевірки
засвоєння матеріалу учнями.
Опрацювання фахової літератури.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б та 8-Б класів.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Ділові папери.
Оформлення конверта.
Українська мова.
8-Б кл.
Тема. Відокремлені Додатки.
Українська
література. 8-Б кл.
Тема. В.Дрозд «Білий кінь
Шептало»
|
Розміщення у соціальній мережі Viber завдань та посилань на сторінку з поясненням матеріалу.
Онлайн- консультації.
|
11.
|
20.04
|
Організаційна робота.
Самоосвіта
|
Перевірка виконаних учнями завдань.
Підбір і розробка
завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
Перегляд
блогів вчителів української мови і літератури.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 10-А та 7-А класів.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Контрольна робота.
Українська мова.
10-А кл.
Тема. Закінчення
іменників чоловічого роду ІІ відміни в Р.в.
|
Розміщення завдань для учнів у ресурсі Viber.
Індивідуальні
консультації для учнів та батьків.
|
12.
|
21.04
|
Організація дистанційного навчання учнів
|
Наповнення
власної сторінки матеріалами.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 7-А, 10-А класів
та розміщення на особистому сайті.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Вставні слова.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Прийменник як службова частина мови.
Українська
література. 7-А кл.
Тема. О.Ольжич. Поезії.
Українська
література. 10-А кл.
Тема. Неоромантичне
ствердження духовної сутності людини у драмі-феєрії «Лісова пісня»
|
Розміщення завдань для учнів у ресурсі Viber.
Фотозвіт учнями виконаних завдань.
|
13.
|
22.04
|
Організація дистанційного навчання учнів
|
Наповнення
власної сторінки матеріалами.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 8-Б, 10-А
класів.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Розділові знаки
при вставних словах.
Українська мова.
8-Б кл.
Тема. Відокремлені
обставини.
Українська мова.
10-А кл.
Тема. Відмінкові
закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням.
|
Розміщення завдань для учнів у ресурсі Viber.
Індивідуальні
онлайн-консультації.
|
14.
|
23.04
|
Організація дистанційного навчання учнів
|
Підбір і розробка
завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 7-А, 8-Б, 10-А
класів.
Українська мова.
7-А кл.
Тема. Написання
прийменнників.
Українська
література. 7-А кл.
Тема. Олена Теліга.
Поезії.
Українська
література 8-Б кл.
Тема. Ю.Винничук «Місце
для дракона»
Українська
література 10-А кл.
Тема. Контрольний твір.
|
Розміщення завдань для учнів у ресурсі Viber.
Ел.пошта
|
15.
|
24.04
|
Організаційна робота.
Самоосвіта
|
Підбір і розробка
завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б та 8-Б класів.
Українська мова.
5-Б кл.
Тема. Лист до рідної
людини.
Українська мова.
8-Б кл.
Тема. Контрольний
твір-опис.
Українська
література. 8-Б кл.
Тема. Ю.Винничук «Місце
для дракона»
|
Розміщення завдань для учнів у ресурсі Viber.
Ел.пошта
|
Немає коментарів:
Дописати коментар