Дистанційне навчання

Шановні діти і батьки! 


Весняні канікули скінчились, але карантин триває. Тому продовжуємо працювати на дистанційній формі навчання.




Перейдіть за цим посиланням:


https://sites.google.com/view/nukolenkoolga/главная-страница



Що повинні знати про коронавірус


https://uatv.ua/moz-opublikuvalo-multfilmy-z-rekomendatsiyamy-pro-koronavirus-video/



Індивідуальний план роботи під час карантину(06.04.2020 – 24.04.2020)


Дата
Вид роботи
Зміст роботи
Примітка
(спосіб комунікації з учнями та батьками)
1.
06.04

Робота з календарними планами.

Організація дистанційного навчання учнів


Написання індивідуального плану на час карантину.

Корекція календарно – тематичного планування до умов дистанційного навчання.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 10-А та 7-А класів.

Українська мова. 7-А кл.
Тема. Не і ні з прислівниками.

Українська мова. 10-А кл.
Тема. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.


Повідомлення учням та батькам розкладу онлайн-уроків, які транслюватимуться по телебаченню
(Viber)

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
2.
07.04

Організація дистанційного навчання учнів




Підготовка тестових завдань з української мови  для перевірки засвоєння матеріалу учнями.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 7-А, 10-А класів та розміщення на особистому сайті.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Українська мова. 7-А кл.
Тема.  И та і в кінці прислівників.

Українська література. 7-А кл.
Тема. Л.Пономаренко «Гер переможений»

Українська література. 10-А кл.
Тема. Автобіографічні мотиви у поезії Лесі Українки «Слово, чому ти не твердая криця…»




Розміщення у групах Viber посилань для ознайомлення з новим матеріалом та проходження тестових завдань.

Розміщення домашніх завдань у соціальній мережі Viber.
3.
08.04

Організаційна робота.



Самоосвіта.

Підготовка матеріалу до уроків та розміщення його на сторінках блогу.

Перегляд конференції

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 8-Б, 10-А класів.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Українська мова. 8-Б кл.
Тема. Відокремлені означення.

Українська мова. 10-А кл.
Тема. Іменники, що мають лише форму однини або множини.


Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео супроводу пояснення матеріалу.

Онлайн- консультації.

4.
09.04

Організація дистанційного навчання учнів.


 Самоосвіта.



















-

Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями.
Опрацювання фахової літератури.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 7-А, 8-Б, 10-А класів.

Українська мова. 7-А кл.
Тема. Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників.

Українська література. 7-А кл.
Тема. Л.Пономаренко «Гер переможений»

Українська література 8-Б кл.
Тема. Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славка Беркути»

Українська література 10-А кл.
Тема. Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»




Розміщення завдань для учнів 7, 8, 10 класів у ресурсі Viber.

Індивідуальні консультації.


5.
10.04

Організаційна робота.


Самоосвіта
Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями.

Опрацювання фахової літератури.
Перевірка виконаних учнями тестів.
Наповнення власної  сторінки матеріалами.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б та 8-Б класів.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Звертання.

Українська мова. 8-Б кл.
Тема. Відокремлені прикладки.

Українська література. 8-Б кл.
Тема. Контрольне тестування.


Розміщення домашніх завдань у соціальній мережі Viber.


Індивідуальні консультації у телефонному режимі.
6.
13.04

Організаційна робота.

Самоосвіта

Ознайомлення з електронними освітніми ресурсами.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 10-А та 7-А класів.

Українська мова. 7-А кл.
Тема. Портретний нарис у публіцистичному стилі.

Українська мова. 10-А кл.
Тема. Складні випадки відмінювання іменників.


Розміщення завдань для учнів  у ресурсі Viber.

Фотозвіт учнями виконаних завдань
7.
14.04

 Організація дистанційного навчання учнів

Самоосвіта

Ознайомлення з додатками Gооglе та створення фотоальбому спільно з учнями.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 7-А, 10-А класів та розміщення на особистому сайті.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Поширені і непоширені звертання.

Українська мова. 7-А кл.
Тема.  Написання прислівників.

Українська література. 7-А кл.
Тема. Особливості художніх засобів новели «Гер переможений»

Українська література. 10-А кл.
Тема. Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня»


Розміщення завдань для учнів 5, 7, 10 класів у ресурсі Viber.

Спільне створення фотоальбому на тему: «Навчання під час карантину»
8.
15.04

Організація дистанційного навчання учнів


Самоосвіта


Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 8-Б, 10-А класів.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Розділові знаки при звертанні.

Українська мова. 8-Б кл.
Тема. Відокремлені прикладки.

Українська мова. 10-А кл.
Тема. Контрольне есе.


Розміщення завдань для учнів 5, 8, 10 класів у ресурсі Viber.

Онлайн- консультації.

Ел.пошта
9.
16.04

Організація дистанційного навчання учнів

Самоосвіта

Ознайомлення з платформою kahoot: «Створення вікторин за допомогою сервісу kahoot»


Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 7-А, 8-Б, 10-А класів.

Українська мова. 7-А кл.
Тема. Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день.

Українська література. 7-А кл.
Тема. Контрольне тестування.

Українська література 8-Б кл.
Тема. В.Дрозд «Білий кінь Шептало»

Українська література 10-А кл.
Тема. Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня»


Розміщення завдань для учнів  у ресурсі Viber.



Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

10.
17.04

Організаційна робота.



Самоосвіта

Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями.
Опрацювання фахової літератури.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б та 8-Б класів.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Ділові папери. Оформлення конверта.

Українська мова. 8-Б кл.
Тема. Відокремлені Додатки.

Українська література. 8-Б кл.
Тема. В.Дрозд «Білий кінь Шептало»


Розміщення у соціальній мережі Viber завдань та посилань на сторінку з  поясненням матеріалу.

Онлайн- консультації.



11.
20.04

Організаційна робота.

Самоосвіта

Перевірка виконаних учнями завдань.
Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
Перегляд блогів вчителів української мови і літератури.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 10-А та 7-А класів.

Українська мова. 7-А кл.
Тема. Контрольна робота.

Українська мова. 10-А кл.
Тема. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в Р.в.


Розміщення завдань для учнів  у ресурсі Viber.

Індивідуальні консультації для учнів та батьків.



12.
21.04
  
Організація дистанційного навчання учнів

Наповнення власної  сторінки матеріалами.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 7-А, 10-А класів та розміщення на особистому сайті.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Вставні слова.

Українська мова. 7-А кл.
Тема.  Прийменник як службова частина мови.

Українська література. 7-А кл.
Тема. О.Ольжич. Поезії.

Українська література. 10-А кл.
Тема. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини у драмі-феєрії  «Лісова пісня»


Розміщення завдань  для учнів  у ресурсі Viber.

Фотозвіт учнями виконаних завдань.
13.
22.04

Організація дистанційного навчання учнів

Наповнення власної  сторінки матеріалами.

Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б, 8-Б, 10-А класів.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Розділові знаки при вставних словах.

Українська мова. 8-Б кл.
Тема. Відокремлені обставини.

Українська мова. 10-А кл.
Тема. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням.

Розміщення завдань для учнів  у ресурсі Viber.

Індивідуальні онлайн-консультації.

14.
23.04

Організація дистанційного навчання учнів
Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 7-А, 8-Б, 10-А класів.

Українська мова. 7-А кл.
Тема. Написання прийменнників.

Українська література. 7-А кл.
Тема. Олена Теліга. Поезії.

Українська література 8-Б кл.
Тема. Ю.Винничук «Місце для дракона»

Українська література 10-А кл.
Тема. Контрольний твір.

Розміщення завдань для учнів  у ресурсі Viber.

Ел.пошта
15.
24.04

Організаційна робота.



Самоосвіта
Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
Розробка завдань для дистанційного навчання учнів 5-Б та 8-Б класів.

Українська мова. 5-Б кл.
Тема. Лист до рідної людини.

Українська мова. 8-Б кл.
Тема. Контрольний твір-опис.

Українська література. 8-Б кл.
Тема. Ю.Винничук «Місце для дракона»

Розміщення завдань для учнів  у ресурсі Viber.

Ел.пошта

* Зазначені в цьому індивідуальному плані пункти і завдання  не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані під час роботи в залежності від  непередбачуваних обставин та інших умов.  


Немає коментарів:

Дописати коментар